Geplaatst: 22-12-2008 00:34:12 Onderwerp: Welkom op het forum.
Ik wil jullie alvast een fijn verblijf op dit forum wensen. Ik hoop dat we veel gebruikers zullen krijgen, en dat we veel kunnen leren van elkaar. Zoals mods leren maken, leren scripten, leren werken met andere programma's enzo. En natuurlijk, elkaar beter leren kennen. Ik zal mijzelf eerst ff voorstellen. Ik ben Maurice Vliegen, ik ben 17 jaar, woon in Vlaanderen;Limburg. Ik ben graag bezig met spelletjes en met programma's. Ik ben aan het leren scripten. Zodat ik over een paar maandjes jullie mods kan presenteren (: Het zou een plezier zijn zouden jullie gebruikers alle mensen die jullie kennen uitnodigen om naar hier te komen. Eigenlijk alleen maar Nederlandse LS of ST gebruikers. Het zou voor mij een eer zijn mocht dit forum een betaald goed lopend forum worden. Als dit zo gaat zijn, dan is er in 2009 een goed lopend forum met een domeinnaam, en een apparte kleine website voor de downloads Maar dat licht allemaal aan jullie zelf. Tot hierbij ga ik het even laten. Ik zie jullie later Vriendelijke Groeten; Maurice.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!